Tutorial: Bradut din Fimo

Tutorial brad verde realizat din fimo si modelat manual
Tutorial brad verde realizat din fimo si modelat manual
Fimo este un material care m-a fascinat mereu prin fluiditatea si textura care dau viata oricarui obiect. Imi plac foarte mult cerceii si decoratiunile din fimo, indeosebi cele pe tema Craciunului. Mi-am daruit in urma cu ceva timp cateva pachetele de fimo si am gasit si tutorialul perfect pentru a pune in practica primul meu proiect cu fimo. Pana atunci, va las tutorialul de pe UsefulDiy pentru un bradut de Craciun realizat din fimo si modelat cu ajutorul unei forfecute. Este super dragut, iar tehnica folosita are rezultate frumoase, si nu implica nici talente avansate de sculptor. 

M-am gandit sa folosesc tutorialul pentru a crea decoratiuni de Craciun si brelocuri pentru a le darui celor dragi. Sper sa va inspire si pe voi

Share:

0 comentarii

Share a thought