Flori pentru o zi innorata de august

Circul Magic Flori quilling realizate din hartie
Flori pentru o zi innorata de august
Acum opt luni, intr-o zi intunecata de ianuarie, au "rasarit" primele flori in atelier. Le-am regasit astazi in arhiva, colorate si frumoase, gata sa coloreze o zi innorata de august. Florile sunt din hartie, realizate in tehnica quilling. 


Circul Magic Flori quilling realizate din hartie
Flori de hartie in diferite stadii de inflorire

Circul Magic Flori quilling de muscari realizate din hartie
Flori quilling de muscari realizate din hartie

Circul Magic Flori quilling realizate din hartie
Buna dimineata in culori!
Circul Magic Flori quilling realizate din hartie
Flori de hartie, realizate manual 

Share:

2 comentarii

  1. Cât de frumose ți-au ieșit florile. Am și eu pe blog câteva tutoriale de quilling, dar momentan am luat o pauză pentru că mi-am pierdut acul și e mult mai greu fără el să rulez hârtia.
    Abia aștept să văd ce tutoriale mai găsesc pe aici, e o plăcere să găsesc bloguri românești care se ocupă cu tutoriale DIY.
    Te invit și pe blogul meu. ^_^

    Gabriela
    crafting-g.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Gabriela.
      Multumesc frumos pentru aprecieri. Si eu am "somat" o vreme, dar a revenit inspiratia si o sa apara si mai multe lucruri pe blog, inclusiv tutoriale. O sa ma uit si eu pe blogul tau :)

      Un ac de quilling gasesti aici http://www.mustash.ro/67-instrumente-quilling-

      Sau poti face unul dintr-o scobitoare.

      Ștergere

Share a thought