Ornamente de craciun din hartie: brazi quilling

Circul Magic: decoratiune de Craciun din hartie sub forma de bradut de Craciun
Circul Magic: decoratiune de Craciun din hartie sub forma de bradut de Craciun
 Nu mai e mult pana in decembrie, cand toata lumea se pregateste de impodobit bradutul, casa si biroul. La Circul Magic am inceput sa ne pregatim deja, si dupa ce ne-am batut capul cum sa facem niste brazi quilling superbi i-am creat pe acestia:



Circul Magic: decoratiune de Craciun din hartie sub forma de bradut de Craciun
De Craciun pot in sfarsit sa folosesc cat sclipici vreau, fara sa fie Too Much!

Circul Magic: decoratiune de Craciun din hartie sub forma de bradut de Craciun
Circul Magic: decoratiuni de Craciun din hartie sub forma de bradut de Craciun
Fiecare bradut are un scop anume:  braduti quilling cu globulete si betea de pus in bradul de acasa. Brazi - magneti de pus pe frigidere si de facut cadou si mai am si cativa pe care ii poti pune pe birou, sa te bucure toata luna decembrie.

Scrie-mi la circulmagicshop@gmail.com daca doresti sa ii ai in propriul bradut de acest Craciun. (Disponibil si pentru Craciun 2015).

Cu acesti braduti quilling am fost in vizita pe aici:
One Artsy Mama - Ornament Exchange
Bacon Time - Anything Goes Linky
Ship to my Lou


Share:

0 comentarii

Share a thought