Tutorial 1 (origami) - Origami Fireworks



Intotdeauna am fost fascinata de versatilitatea hartiei si origami e una din tehnicile mele preferate in lucrul cu hartia. In clipul de jos  e versiunea mea de origami fireworks, un fel de jucarie din hartie, care se intoarce pe toate partile. Am tot promis ca in curand vor fi jucarii origami fireworks si in magazin, dar din lipsa de timp...va dau macar tutorialul, poate voi aveti inspiratie, timp si chef sa faceti niste module minunate.




Tutorialul nu e greu, insa sunt foarte multe module separate de facut. Se fac repede, in timp ce va uitati la un serial/film, dar s-ar putea sa intalniti niste mici dificultati cand trebuie sa uniti ultimele doua module. Tutorialul video de mai jos mi s-a parut cel mai usor de urmarit. Enjoy!

Share:

0 comentarii

Share a thought