Quilling: fluturasi

 O fi trecut vara, dar la Circul Magic inca mai zboara fluturi. Ia-ti un fluturas sa iti coloreze toamna mohorata.

Fluturas quilling ( 6 cm x 5 cm - dimensiunile pot varia usor)
magnet: 5 ron
clama: 6 ron
decoratiune cu snur: 4 ron

Am fost si pe aici:
making monday marvelous linky party
Skip To My Lou


  1. Very Nice.
    I'd be honored to have u visit my blog, you might even decide to stay a while.

  2. Hi Christine, thanks for your invite. lovely creations really:) I'll be visiting more often for sure


Share a thought



Hi. My name is Monica and I'm the creative force behind Circul Magic Quilling Blog. I love working with paper to recreate beautiful designs, mostly inspired by nature's whimsical details. You will find flowers, butterflies, terrariums, mandalas and jewelries. Orders at circulmagicshop@gmail.com

Buna. Bine ai venit pe blogul meu de quilling. Vei descoperi martisoare, flori, fluturi si mandale. Magneti si brose, dar si decoratiuni pentru birou, casa si bradul de Craciun. Comenzi la circulmagicshop@gmail.com